torsdag den 9. august 2012

Den hårdeste del af træningsforløbet...


… foregår i øjeblikket! De sidste tre uger er jo nedtrapning, og nu, godt inde i den anden uge, er jeg ved at gå ud af mit gode skind af denne inaktivitet. Denne uge har indtil videre har ugen bestået af hhv. 30, 60 og 50 minutters træning, og weekendens træningsmængde er nogenlunde det samme. Jeg bliver altid rastløs og irritabel i denne periode. Jeg kan mærke at energien hober sig op, hvilket selvfølgeligt er meningen, men når man er vant til at løbe 6-10 timer om ugen kommer man virkeligt i underskud.

En god effekt er at jeg bliver mere og mere sulten efter at komme i gang, og jeg glæder mig virkeligt! Det meste er på plads, og det der ikke er på plads kan jeg alligevel ikke nå at gøre noget ved. Så nu er det bare at nyde det, og visheden om at jeg er i en fysisk og mental forfatning der nok skal bære mig igennem løbet.  Jeg ved at det bliver min største fysiske udfordring hidtil, og jeg er så klar til at kæmpe med alt hvad jeg har. Lige nu vil jeg bare gerne spole ni dage frem og give den fuld gas! Da det ikke rigtigt kan lade sig gøre må jeg holde det ud og håbe at min familie gør det samme, eller sparker mig over skinnebenet hvis jeg bliver for umulig! J

Ingen kommentarer:

Send en kommentar