mandag den 9. juli 2012

Flytterod og ultratræning

Som titlen antyder er vi igang med at flytte, hvilket er resulteret at jeg kun lige med nød og næppe kan finde ud af hvor jeg selv er i alle de flyttekasser, poser og andet. Heldigvis har jeg været istand til at finde mine løbesager og de har hjulpet med til at jeg nogenlunde kan lokalisere mig selv på landevejen eller i skoven.
Den sidste uge har været den nok mest intensive i hele træningsforløbet. Denne kulmination samtidig med lidt småskavanker har været en udfordring, men ikke nødvendigvis nogen dårlig en af slagsen. Det er jo en stor del af træningen at være opmærksom på kroppen signaler, og indstille træningen efter det. Dette er lukkedes rimeligt godt skulle jeg mene. Det er nemlig blevet til 11½ times løb på denne uge, hvoraf 8 timer lå lørdag og søndag. Det har været gode træningstimer hvor jeg fik bekræftet at formen er god, og at jeg er blevet væsentligt bedre til at reagere på kroppens signaler og indstille træningen efter det.
De næste uger bliver der trappet ned mod løbet så jeg gerne skulle stå helt frisk og klar på startstregen. Det passer meget godt ind i hverdagen hvor den næste tid bliver noget turbulent med det fortsatte flytterod.
Så flyttekaos og ultraløb er foreneligt. Bare ikke for længe af gangen!
Selvsagt bliver det svært at få skrevet på bloggen så meget som jeg gerne ville, men jeg prøver at komme med en update så ofte jeg kan.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar