tirsdag den 3. juli 2012

Lidt om distancen fra skidt til godt


I dag skulle læggen sættes på første store prøve efter hele to hviledage i træk. Starten var dog alt andet end god da jeg, vanen tro, væltede ud af sengen, spiste morgenmad, hoppede i tøjet og løbeskoene og så ellers fór ud af døren. Fuldstændig kold og uden opvarmning og så ud og pleje en ny skade? Svært dårlig ide skal svaret lyde! Den sad der naturligvis lige med det samme igen, så jeg humpede desperat videre og prøvede febrilsk at finde en løbestil der ikke generede læggen alt for meget. Løsningen blev at løbe meget langt fremme på foden, både i afsæt og landing. Så jeg kom da hel på arbejde, men jeg gruede noget for eftermiddagens tur.

Den bekymring blev heldigvis gjort rimeligt til skamme. Jeg fortsatte morgenens succes med forfodsløbet og det gik faktisk strygene alle 90 minutter, både på landevej og lidt i skoven med lidt terræn. Fuglene sang og det var rigtigt dejligt varmt dansk sommervejr. Så det der startede om morgenen som en lidt kold dukkert endte som en dejlig varm optur! J

I morgen skal der ligeledes løbes 90 minutter og jeg glæder mig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar