søndag den 1. juli 2012

Opdatering på skade og lidt positivt

Onsdagens skade i læggen er desværre af en art der ikke bare kan løbes væk. Dvs. jeg kan godt løbe, men hvis det går op ad bakke eller hvis jeg lander for langt fremme på foden giver den lyd fra sig. I går kunne jeg således løbe 1½ time, halvdelen af turen med Rosa i babyjogger (bestukket med et æble klarede hun det rigtigt godt!), men jeg skulle hele tiden være meget forsigtig. I dag har jeg ikke rigtigt mulighed for at komme ud at træne, og det passer faktisk meget godt. Jeg holder pause i dag og mandag og håber derefter at jeg kan starte træningen roligt op igen. Det vigtigste er dog at jeg bliver skaden fuldstændig kvit. Der er jo kun godt 1½ måned til 100km NordVest, derfor er der ikke noget der skal forceres. Hellere stå klar på dagen i lidt mindre god form, men uden små skavanker der kan sætte en stopper for gennemførelse. Mit hovedmål er jo at gennemføre og få en god oplevelse. Tiden er fuldstændigt underordnet!
I forlængelse af onsdagens løb er der blevet lagt diplom op på nettet og jeg bliver lige nødt til at ligge et link til det. Min dejlige kone og datter har nemlig sneget sig med, det synes jeg er fint! J I øvrigt var der i onsdags en ung fyr, Niels, der debuterede på marathon. Jeg synes dæleme at det er god stil at vælge sit første marathon på skodsborgruten der bestemt ikke høre til landets nemmeste ruter. Og ovenikøbet et løb på en almindelig onsdag eftermiddag. Super godt gået!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar