onsdag den 13. marts 2013

Duatlon


Endeligt hjemme! En lang dag er ved at finde sin afslutning, og aftensmaden kan endeligt indtages inden der skal soves. Dagens to timer i Dyrehaven blev et par meget smukke, men hårde timer. De næste tre uger løber jeg meget forsigtigt, og efter min puls for at undgå at presse kroppen for hårdt. Hvis den skal klare 10-12 timers træning skal det være med moderat intensitet. Så ingen bakkeintervaller eller andet i den stil. Slutteligt blev det til en times badminton med svogeren uden på nogen måde at imponere. Han er heldigvis en høflig mand, og valgte i ren og skær sympati også at spille på det jævne, så jeg ikke kom til at se helt tosset ud. I morgen løber jeg også i to timer, men overvejer at holde mig til asfalt for at slippe for alt for hård belastning. Og for forhåbentligt at undgå at styrte (nåå ja, jeg glemte lige at nævne at jeg tog den på bagdel og albuer på et særligt iset stykke i skoven).
Godt kogt efter et par timer i sneen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar