tirsdag den 12. marts 2013

Intet lavet, intet ødelagt


Helt efter planen har jeg ikke foretaget mig noget som helst på løbefronten i dag. Efter et par dages løb i træk kan jeg godt mærke lidt træthed i benene i dag, men ikke noget alvorligt. Hvis de viste hvad der er i vente, havde de nok brokket sig noget mere. Men vigtigst af alt er motivationen i top og jeg glæder mig til at komme ud på en god længere tur i morgen. Jeg har allerede set mig nødsaget til at revidere lidt i ugens program da jeg har fået booket fredag og lørdag så løb ikke kan passes ind. Det betyder at onsdag og torsdages træninger bliver på 2 timer i stedet for 1½, og lørdagens træning springes over, eller blot bliver til ½ time på løbebånd. Det må tiden vise. Men indtil videre glæder jeg mig til 2 timers træning i Dyrehaven i morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar