torsdag den 14. marts 2013

Heja Sverige


I dag blev turen afviklet langs Øresund med en lille afstikker op i Dyrehaven, jeg kan bare ikke holde mig væk derfra. Det var smukt og koldt vejr, lige noget for mig. Der er ved at indfinde sig en træthed i kroppen efter den, med min træningstilstand for øje, hårde træning. Så de næste to løbefri dage er nok en god ide.

Helt træningsforladt bliver de to dage dog ikke. Jeg skal lige forbi det fantastiske Söderåsen med min ene svoger og vandre. Der er virkeligt muligheder for at få nogen højdemeter på kontoen deroppe! Der skal helt sikkert arrangeres en løbeweekend deroppe engang indenfor en overskuelig fremtid.

Søndag er der Sydkystmarathons forårsudgave. Her skal der bare løbes stille og roligt efter pulsen. Ingen pludselige indfald om at løbe hurtigt eller andet åndssvagt tak!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar