lørdag den 9. marts 2013

Ingen revolution, bare en stille og rolig fortsættelse


Fra dags dato ophører et halvt års blogpause. Ikke fordi der er sket revolutioner eller fordi jeg har set lyset. Men ene og alene fordi overskuddet så småt er på vej tilbage samtidig med forårssolen og de små forårsblomster rundt omkring i haverne. Lysten til at blogge har ikke været væk, bloggen var desværre bare det første der bliver skåret fra da den intellektuelle livrem skulle spændes. Flytningen, og omstillingen dermed, det nye studie sideløbende med arbejdet og vores lille familie har bare været en mundfuld. Nå ja og naturligvis sporadiske maratonløb rundt omkring på sjælland. Træningen har dog været usammenhængende så jeg bryder ikke lige lydmuren foreløbigt. Men hvad pokker, jeg kan stadigvæk tage ud og løbe nogle hyggelige løb engang imellem på den rest af grundform der er tilbage, og samtidig holde kontakten med alle de andre fantastiske løbetosser ved lige! Det er virkeligt en motivation der kan få mig ud af sengen en snevejrssøndag i Januar, eller hvornår det nu skal være.

I morgen danner endnu et maraton hos Annette Fredskov rammen om årets hidtil længste træningspas. Jeg pakker dette hyggelige arrangement ind i et 6 timers træningspas, der gerne skulle give svar på en del ting i forhold til mit længere løb nemlig Inov-8 Fyr til Fyr den 6 april.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar