tirsdag den 19. marts 2013

Luftning af sko og tanker.


Vinteren lader til at fortsætte i det uendelige, ingen dejlige forårstemperaturer i nærmeste udsigt og vilde frådende snemasser vælter (sammen med hård, nådesløs vind) ind over landet. – Og hvor er det bare herligt!! Det giver nemlig mig mange fremragende lejligheder til at benytte alle mine dejlige trailsko. I dag blev det til 1 times jomfrusejlads i mine Inov-8 Roclite 285. De er indkøbt for længe siden, der har bare ikke været nogen god anledning til at få dem i brug. Men med al den sne og en nogenlunde kort tur i dag var omstændighederne perfekte. Det blev også en fin tur ude i elementernes rasen, og skoene bestod første test.
Her er herligheden åbenbaret efter endt dåd.
Eneste lille minus ved dagens træning var at min venstre akillessene brokkede sig lidt ovenpå sidste uges strabadser. Jeg ved godt at jeg spænder buen til bristepunktet i jagten på et så godt udgangspunkt som muligt den 6. april. Og dette medfører naturligvis en stor risiko for overbelastningsskader. Men jeg er indstillet på at fortsætte med at klø på, men hele tiden være opmærksom på at det ikke bliver værre.

I morgen skal jeg til Næstved og løbe hos Annette, og det glæder jeg mig rigtigt meget til! Et stille og roligt maratonløb. Jeg håber bare at de har fået ryddet vejene nogenlunde i dagens anledning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar