torsdag den 7. juni 2012

Forberedelser til 6 timers løb i Holte


I overmorgen står den på 6-timersløb og derfor blev dagens træning den sidste inden, og det blev en meget rolig én af slagsen. ½ times roligt løb for at sikre at det hele var som det skulle være. Der er stadigvæk lidt murren i venstre lyske/knæ efter mit forrige marathon i Skodsborg. Under det seneste Marathon kunne jeg også mærke det, men det forsvandt undervejs og jeg regner med at dette også sker på lørdag. Bortset fra den lille skavank er jeg klar og er ved at have udstyrs- og energiplan på plads i hovedet. Derfra og så til at få gjort noget ved det er en kort vej. Så jeg skal nok stå fuldstændig klar lørdag kl. 10. Jeg regner med at bruge begge mine Raceveste til energidrik og gels. De kan rumme hhv. 1½ og 2 liter væske, hvilket burde være nok til 6 timer. Det betyder naturligvis at jeg skal bære min energi hele vejen, men jeg er vant til at løbe med vægten, og det er jo også det der skal ske til 100km Nordvest. Så derved endnu mere god træning! J Mht. sko har jeg besluttet at prøve trailskoene. Jeg får ganske vist vabler af dem og ømme ben. Men det er den sko jeg vil løbe 100km i, og hvis ikke jeg kan klare 6 timer i dem, så skal jeg ud at finde nye sko i en vis fart for at blive vant til dem inden august. Jeg tager naturligvis et par af de bløde ”sutsko” med i tilfælde af at det slet ikke går.
Mine to virkeligt gode raceveste.

Nu står den bare på afslapning i morgen. Nå ja, lige en arbejdsdag og afhentning af startnummer i Holte, men ellers kun hygge og opladning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar