mandag den 18. juni 2012

To måneder til det går løs!


I dag er der blot to måneder til min forløbigt største udfordring. Selvom jeg er i fysisk god forfatning, og jeg er meget sikker på at det nok skal blive en fantastisk oplevelse, begynder det alligevel at komme meget tæt på! I den perfekte verden skulle jeg jo helst nå liige at tabe 5-10 kg og teste en masse udstyr af inden. Så et øjebliks panik kan jeg godt tillade at springe frem. Men når den så har haft sin sendetid, så er det også fuld fokus på alt det der er på plads, og på den store selvtillid jeg efterhånden har fået bygget op. Erfaring kan ikke købes for penge, og den er jeg ved at have noget af, og min form har aldrig været bedre. Så fuld knald på træningen de næste to måneder og så kan det ikke blive andet end en helt igennem fantastisk oplevelse, bildæk eller ej! J

I går blev det til en dejlig tur i skoven med Ditte. Her fik jeg anledning til at hygge mig med mine fuldstændigt smadrede ben og baller! Hold fast det der Alpine walk er noget der virker! Også i dag humper jeg rundt som om jeg har løbet 100km. Derfor har dagens træningsfrihed ikke fremkaldt den mindste smule rastløshed.

Så til alle jer der keder jer en søndag formiddag: Kom i tanke om den bakke i hader mest af alle i verden, og gå så ud og sæt den på plads i en håndfuld timer!

I morgen står den på 1½times intervaller, såfremt bentøjet tillader det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar