torsdag den 14. juni 2012

Lidt om motivation og kramper


Nogle dage er det svært at finde motivationen til at komme af sted. Hvis jeg skal ud på længere ture, eller hvis der skal løbes intervaller eller lignende plejer jeg ikke at have problemer med at stryge ud af døren. Men i dag hvor der skulle løbes ½ times hyggeløb var det svært at overbevise mig selv om at det var besværet værd, når jeg dårligt kunne nå at få sved på panden. Så må man finde lidt lokkemad frem! I dag bestod lokkemaden i mine Inov-8 F-lite sko. – I ved dem der minder mere om Kawasaki end om løbesko ved første øjekast. Så jeg brugte den halve times løb på tekniktræning omkring Gentofte sø. Og så giver den halve time jo pludseligt mening!

I går løb jeg en tur langs Øresund hvor jeg løb 9 minutter og gik 1. Bare sådan en helt stille og rolig tur uden noget som helst formål andet end at få luftet stængerne. I går løb jeg en time så der var motivationen der naturligvis med det samme! J Turen sluttede desværre lidt ærgerligt da jeg nok har fået noget kulde på maven og derfor døjede med mavekramper et par timer efter træningspasset. Det er altså også svært at vælge det rigtige tøj når sommeren arter sig som den gør herhjemme!

I morgen er fridag fra løbet og i weekenden venter der årets foreløbigt mest vanvittige træningspas som coachen har strikket sammen til mig. Men mere om det lørdag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar