torsdag den 10. maj 2012

Hovmod stod for fald!


Inden dagens træning havde jeg klaget min nød til coachen og sagt at en time i bakket terræn, hvoraf det første kvarter oveni købet skulle bruges på opvarmning, da dårligt nok kunne så meget som fremkalde sved på panden. Men jeg skal love for at hovmod stod for fald da jeg bankede panden mod Ulvedalene og Djævlebakken(4gange) i Dyrehaven. De sidste dages hårde træning sad i benene, så der gik ikke mange minutter før pulsen steg og benene gjorde opmærksom på sig selv!
 Det silede ned og en stor flok mennesker, der vist var på noget teambuilding, har nok tænkt sit om den tosse der fór rundt i bakkerne. Til min store lettelse mødte jeg en anden løber der havde fået samme ide som jeg. Han var på vej ned ad Djævlebakken mens jeg var på vej op, og det trøster virkeligt at udveksle et par medfølende bemærkninger med en der er nogenlunde lige så tosset som en selv. Efter at have kæmpet mig over de sidste bakker tilbage mod Fortunen, hvor dagens løbetur tog sin begyndelse, stod den på en lille cykeltur hjem. Og i morgen står den på en meget fortjent hviledag!
Jeg fandt en glimrende undskyldning for at tage en lille pause, nemlig at tage disse billeder. De er taget fra toppen af Djævlebakken med udsigt over den vårgrønne Dyrehave.
 Det bliver ikke sidste gang jeg benytter det feje trick!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar