mandag den 7. maj 2012

Weekend i Grane plantage


Denne weekend blev først og fremmest brugt på afslapning med venner i Grane plantage udenfor Silkeborg. Lørdag blev det dog til en dejlig tur i det udfordrende og utroligt smukke terræn. 1½ time i roligt tempo i selvskab med min kammerat Jacob, der kunne føre mig rundt på sightseeing i området. Søndag blev det til en halv times hyggeløb i Dyrehaven.

Den tur markerede enden på de tre ugers afslapning efter Copenhagen Ultramarathon. Fra i morgen går det løs med den specifikke træning frem imod NordVest 100km. Her kommer den første uge til blandt andet at indeholde intervaller på fladt terræn, intervaller i bakker og en tur på 2½ time lørdag. Det bliver dejligt at bygge ovenpå min gode grundform og derigennem virkeligt føle at jeg gør noget for at blive klar. Det er også spændende hvordan kroppen tager at blive belastet på den måde, nu hvor jeg ikke har løbet andet end rolige ture siden december.

Men en ting er helt sikkert. Den skal godt nok have en over nakken! J

Ingen kommentarer:

Send en kommentar