onsdag den 30. maj 2012

Træt og slidt - men udstyret holder!


Jeg skal lære at tage den med ro når jeg løber ”hyggemarathon”, og jeg skal optrappe brugen af trailsko stille og roligt. Det var de to ting der primært fyldte i mit hoved under dagens løbetur. Det skulle have været 1½ times løb, men blev til 70 min. Jeg havde dårligt tid til mere da jeg skulle hente den lille. Men langt hen ad vejen var det nok også bare fordi det slet ikke spillede i dag! Efter MT-løbet i søndags, der altså blev løbet i lidt for optimistisk tempo, og intervallerne bare to dage efter i fuldstændigt flade sko er min krop gået i noget der minder om strejke. Og der forstår jeg egentligt godt! Så jeg snøvlede mig igennem en meget hård tur i dag, og det går bare ikke! I morgen skulle jeg have løbet bakkeintervaller, men det bliver jeg nødt til at skyde en hvid pil efter. Nu skal kroppen have ro, i hvert fald indtil ømheden i benene er forsvundet, og så må jeg tage den derfra.
Det nye ur der opdaterer på livet løs

I dag fik jeg testet mit nye ur og det virkede, ligesom de andre 3 jeg har haft før det, upåklageligt. Mon ikke det skal testes på et ”hyggemarathon” på tirsdag? Man skal vel fejre Grundlovsdag. J

Ingen kommentarer:

Send en kommentar