torsdag den 17. maj 2012


I går gik træningen rigtigt godt. Jeg fik løbet med den rigtige intensitet og havde gode ben. Så tirsdagens lille opsang til mig selv virkede tydeligvis! Det blev til en times løb hvoraf halvdelen var i Dyrehaven(jeg forpasser ikke en eneste mulighed for at komme derud for tiden!).
Fuld fart op ad Djævlebakken


I dag kombinerede min kone, datter og jeg dagens træning med en hyggelig spadseretur i skoven. Det blev godt nok i regnvejr og blæst, men det var stadigvæk skønt at være på tur sammen. Jeg skulle kun løbe en god halv time, men der skulle fuld knald på i tyve minutter. Så det nåede at blive rigeligt hårdt! Min datter prøvede at løbe med op ad Djævlebakken, så der er nok en potentiel trailløber gemt i hende! :)  Det nåede at blive til ca. 100 højdemeter på tyve minutter, og det er rigeligt til at give mig syre i stængerne! Dejlig kort og intensiv træning!

Mere Djævlebakke

Ingen kommentarer:

Send en kommentar