tirsdag den 29. maj 2012

Intervaller og ur


Og i dag blev der i sandhed knoklet! Heldigvis var temperaturen dalet siden i går, så varmt var det ikke. Men bortset fra det havde jeg gjort alt hvad der stod i min magt for at det skulle blive en hård løbedag. Det er første gang at jeg træner intervaller blot to dage efter et marathon løb, og jeg skal hilse at sige at løbet stadigvæk sad i benene! Det var virkeligt et par blyklodser jeg slæbte rundt på i dag. Dette tilsat et par vildt lækre, men også rimeligt minimalistiske løbesko der virkeligt kræver teknik og overskud at løbe i, efterlod mig med meget ømme og tilsyrede ben bagefter. På positiv siden kan jeg sige at jeg faktisk fik løbet 1½ time selvom de sidste par kilometer efter 12 gennemførte intervaller a 1½ minut var meget lidt kønne.

INOV-8 F-lite 195 - kun til friske ben fremover.
En dejlig nyhed der ventede på mig da jeg kom hjem var at mit pulsur var forsøgt afleveret med posten. Det ekstra dejlige var at Ditte straks meldte sig til at hente det til mig. J Jeg har ikke været helt forskånet for problemer med det pulsur jeg nu har haft igennem to år. Både problemer med at få det til at registrere korrekt puls og senest frøs skærmen pludseligt. Men jeg har været rigtigt glad for urets funktioner og brugervenlighed. Det der nok endegyldigt har gjort at min tålmodighed med det fortsat er stor, er at hver gang jeg har indsendt uret til Garmin med en skavank har de omgående sendt mig et nyt ur. Det er virkeligt service.

I morgen står den så på en stille og rolig tur i skoven i de blødeste og mindst krævende sko jeg kan opstøve, ledsaget af mit spritnye ur.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar