lørdag den 19. maj 2012


På trods af at jeg var meget fast besluttet på at jeg ikke skulle løbe Cph. marathon i år kom jeg alligevel i tvivl i går. De har lovet flot vejr, og det er jo ikke hver dag at man kan løbe i Københavns gader uden nogen forstyrrende biler. Indrømmet, der skal ikke meget til at overtale mig til at løbe et marathon! Så i formiddags tog jeg turen til Østerbro hvor jeg købte startnummer og fik hilst på coach Christian face to face. Det var rigtigt hyggeligt at mødt ham da vi jo ellers kun har haft med hinanden at gøre over nettet.

Nu glæder jeg mig helt vildt til at nyde den smukke tur i morgen sammen med rigtigt mange andre løbetosser, og et garanteret entusiastisk publikum!

Nu hvor den næste måneds tid bliver lidt mokket med marathon i morgen og næste søndag, samt 6 timers løb den 9. bliver jeg nødt til at tage den med ro i morgen. Der skal ikke løbes stærkt eller bruges for meget energi i det hele taget. Men det passer mig såmænd også fint. Hellere flere løb, og derigennem flere gode oplevelser, end løb hvor det hele går op i PR.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar