onsdag den 9. maj 2012

Intervaller og bakker


I går bød på et gensyn med en gammel ven. Her taler jeg ikke om Kystvejen jeg var ude og løbe på eller om Øresund. Nej det var gensynet med mælkesyretræningen! Det sidste halve års tid har budt på mængdetræning i den helt store stil, så det er faktisk ikke blevet til et eneste intervaltræningspas i hele perioden. Jeg følte mig totalt kejtet og meget gumpetung da jeg ”sprintede” op og ned af vejen langs Øresund. Stilen endte nok nærmest i den komiske ende af skalaen da jeg havde fyret den første ½ times intervaller af. Men hvad pokker, det kan kun blive bedre!

I dag stod på løb i bakker i Dyrehaven ved Klampenborg. Jeg vil sige at det lykkedes mig at finde de fæleste bakker i området. Ulvedalene og Djævlebakken blev i hvert fald forceret, og det blev da også til nogle kilometer på ridestierne på Eremitagesletten. Så efter 1½times løb var jeg tæt på at være en træt mand!

I morgen står den på 1 times intervaller i de fæleste bakker jeg kan støve op. Jeg er stensikker på at det bliver helt fantastisk skønt (når det er overstået!).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar