torsdag den 3. maj 2012

Til og fravalg


Sikken en dag! Bragende sol og ingen vind, lige vejr til en løbetur. I dag blev det til en times løb gennem Charlottenlund skov, forstbotanisk have samt langs Gentofte sø. Som med et trylleslag er hele vinterens hårde træning i frostvejr og slud glemt, eller i hvertfald parkeret bagerst i hukommelsen.

Angående titlen så har jeg besluttet at droppe Copenhagen marathon, og i stedet tage endnu en tur med Skodsborg marathon weekenden efter. 650 kr. er en forfærdelig masse penge for et marathonløb, og jeg har erkendt at det simpelthen er over min smertetærskel. Så hellere 100kr for samme distance med et depot der bugner af alt hvad hjertet, og den søde tand kan begære, og en hyggelig afslappet stemning. I Skodsborg handler det mere om at have det sjovt sammen og nyde naturen, hvor Cph. marathon, for mig, kommer til at gå op i tid, hastighed, negativt split og alt muligt andet der fjerner det fokus fra løb der betyder noget for mig. Når det så er sagt løber jeg gerne Cph. marathon igen, men det må vente og blive når jeg er blevet et mere harmonisk, selvkontrollerende menneske der ikke hopper med på bølgen! J

Ingen kommentarer:

Send en kommentar